Закрити

Зворотний дзвінок

 » Повернення-обмін

Повернення-обмін

Політика повернення (обмін) товару.

В інтернет-магазині Буд-Бум є можливість повернути невідповідний йому товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Ми зобов'язуємося повернути всі сплачені кошти не пізніше 30 днів з моменту повернення товару та письмового повідомлення про нього. У тому випадку, якщо ви вирішили повернути виріб, будь ласка, пишіть оціночну вартість 0 гривень. Повернення грошових коштів проводиться на банківську карту. Пам'ятайте, що, забираючи замовлення з поштового відділення, ви автоматично погоджуєтеся з якістю товару. Тому, ми рекомендуємо перевіряти посилку прямо на пошті при співробітнику відділення або при кур'єрі.

Для оформлення часткового повернення вироба, вам необхідно:

1. оплатити повну вартість товару;

2. правильно оформити повернення і відправити його нам;

3. отримати гроші на карту, можна буде, як тільки товар повернеться назад в магазин.

Варто відзначити, що при частковому або повному поверненні посилки, вартість доставки оплачує клієнт. Якщо ви повертаєте замовлення з вини магазину або знайшли виробничий брак, тоді наш інтернет-магазин повністю компенсує вартість доставки.

Переконливе прохання, після оформлення зворотного доставки, обов'язково зв'яжіться з нашим оператором і повідомте йому номер накладної. Також, є можливість відправити номер на електронну адресу. Обмін товару на інший виріб також можливий, але тільки протягом 14 календарних днів, з дня подачі заявки на оформлення замовлення, тобто з того дня, як відправлено ваше замовлення поштовим перевізником.

Повернення товару в належної якості - це ті вироби, які зберегли свій зовнішній вигляд, властивості і характеристики, але покупець хоче повернути його з іншої причини: не підійшов колір, розмір або фасон пристрою. У вас є тільки 14 днів, щоб повернути товар і отримати назад свої гроші.

Що стосується повернення товару неналежної якості, то тут маються на увазі вироби, поламані, що не доукомплектовані або мають заводський брак. Відзначимо, що деякі відмінності товару від представлених на сайті фото, не рахується несправністю. Якщо вас щось не влаштовує в товарі, обов'язково зв'яжіться з нашим консультантом по номеру телефону або залиште свої контакти в повідомленні. Наші співробітники зв'яжуться з вами найближчим часом, щоб вирішити всі питання.

Важливо!

Повертаючи рідкі шпалери, обов'язково потрібно передати його в повній комплектації, з усіма елементами і приладдям. Вимоги покупця про обмін або повернення товару буде розглянуто тільки при наявності:

1. Заяви в письмовому вигляді, де докладно вказана причина повернення і ваші паспортні дані з номером картки для перерахування грошей;

2. Чека або квитанції, яка підтверджує купівлю товару.

Прізвище, ім'я, по батькові покупця і власника карти повинні збігатися.

Наверх